  • Data: 2008-09-12 21:54:48
    Temat: Re: dylemat: gdzie szukać pomocy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lakis" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2ed27972-7286-4b5f-aec0-1b350b668d63@e39g2000hs
    f.googlegroups.com...

    > masz racje, ze straz ogniowa moze nie jest potrzebna ale poniewaz
    > chciala moja zona zmienic OFE to jej powidziano, ze do nowego przejdą
    > jedyniw pieniądze z tego po zmianie nazwiska. Tym samym wczesniejsze
    > pieniądze będą pracowały w obecnym OFE tylko dla kogo, a jeśli tak to
    > czy otrzymywac będzie wypłatę świadczenia z dwóch OFE czy to Obecne
    > zostawi sobie pieniądze do własnej dyspozycji.

    A to trzeba było od razu napisać, ze o to chodzi. Bo trudno wróżyć.

    Wezwij ich do przelania pieniędzy, a po odmowie (byle na piśmie, bo będą
    się wypierać powiadom prokurature o podejrzeniu popełnienia przestępstwa z
    art. 303 kk. Szkoda dla żony jest. Dokumentacja nierzetelnie prowadzona
    jest a i wobec odmowy sprostowania nie trudno będzie umyślność dowieść.