  • Data: 2009-06-11 15:28:49
    Temat: Re: dwie polisy na jedną rzecz
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo wrote:

    > Wiesz, a jednak sądzę, że oszukał. Rozmowa rozpoczęła się od tego, że
    > powiedziałem mu wprost, że wprawdzie mam jedno ubezpieczenie, ale jest
    > scedowane na bank i w związku z czym, ja nie dostanę nic w razie
    > wypadku, więc wolałbym się "doubezpieczyć" (wartość domu przekracza
    > kwotę ubezpieczenia i to znacznie). Jego odpowiedź brzmiała, że nie ma
    > przeszkód, bo i wilk będzie syty i owca cała.

    Dobrze odpowiedział. Nie ma przeszkód w zawarciu drugiego ubezpiczenia,

    > Czyli zarówno bank
    > dostanie to, co chciał, jak i ja otrzymam odszkodowanie w całości.

    To są już raczej twoje słowa, bo na pewno on czegoś takiego nie powiedział.

    > Rozumiem, że ubezpieczeń na życie to nie dotyczy na pewno? Bo sytuacja
    > jest identyczna - dwie polisy na jedną osobę.

    Nie dotyczy. Z obu polis dostanie sie to co w nich jest zapisane.

    Masz lekturę. Zajmie ci to trochę.

    http://ubezpieczenia.prometeusz.com.pl/ubezpieczenia
    _porady.php
    a to w szczególności
    http://ubezpieczenia.prometeusz.com.pl/ubezpieczenia
    _porady_warto_wiedziec.php?porady=01/kodeks_cywilny/
    umowa_ubezpieczenia/ustawa_kodeks_cywilny_umowa_ubez
    pieczenia_ubezpieczenia_majatkowe_ubezpieczenia_osob
    owe
    http://ubezpieczenia.prometeusz.com.pl/ubezpieczenia
    _porady_warto_wiedziec.php?porady=09/ubezpieczenia_m
    ienia/nadubezpieczenie_niedoubezpieczenie_zasada_pro
    porcji_odszkodowania