eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodwaj współwłaściciele mieszkania w kredycie, jeden nie chce płacić i żąda sprzedaży › Re: dwaj współwłaściciele mieszkania w kredycie, jeden nie chce płacić i żąda sprzedaży
  • Data: 2008-08-27 18:10:11
    Temat: Re: dwaj współwłaściciele mieszkania w kredycie, jeden nie chce płacić i żąda sprzedaży
    Od: "luk" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ze niby jak bank ma ci odebrać to mieszkanie? ktos cie w banku robi w
    balona

    Bank chce odemnie niebotycznych zarobków lub innego zabezpieczenia - nie mam
    ani jedego, ani drugiego. Usłyszałam, że jak nie spełnię wymagań, bank
    rozwiąże ze mną umowę kredytową, co będzie równe konieczności sprzedaży
    mieszkania, bo żaden bank nie chce mi w chwili obecnej udzielić kredytu a ja
    obecny będę musiała spłacić jednorazowo...
    W tym wypadku 'odebrać mieszkanie' to mój skrót myślowy...

    Wogóle, świetnie się żyje samotnej kobiecie w tych czasach...czasem się
    cieszę na myśl, o kolejnej operacji... I średnio dociera do mnie, dlaczego
    tak strasznie muszę się praktycznie ze wszystkim szarpać :-( Pewnie jestem
    aspołeczna :-)
    Dzięki za wszystko Witek - raz jeszcze :-)