  • Data: 2006-07-03 09:12:33
    Temat: Re: drugi testament
    Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Małe pytanie - trochę obok - jakie to mieszkanie: hipoteczne, czy spółdzielcze?
    I kiedy zmarła babcia - jesli w lipcu 2005 [rzekomo] spisała drugi testament, a już w
    październiku 2005 sąd wydał
    postanowienie o nabyciu spadku, to baardzo szybko się rzeczy działy.....
    Może ten drugi testament jest podrobiony?
    Moze ten drugi testament był pisany pod przymusem (np. wykorzystanie niekorzystnego
    położenia, choroby) albo pod wpływem
    błędu, albo przez babcię która w tamtej dacie nie była już faktycznie zdolna do
    czynności prawnych?
    A swoja drogą - ile razu odwiedziłeś babcię od 1992 roku?
    JaC

    > pazdziernik 2005 - sąd podczas rozprawy spadkowej, po uwzglednieniu testamentu
    babci z 1992 r., przyznaje mi w spadku
    jej mieszkanie.
    > sierpien 2006 - zostaje znaleziony testament babci z lipca 2005 r., w ktorym
    zapisane jest, że owo mieszkanie powinno
    byc przekazane w spadku innej osobie.