  • Data: 2006-07-07 21:20:08
    Temat: Re: drugi testament
    Od: "Piotr" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Małe pytanie - trochę obok - jakie to mieszkanie: hipoteczne, czy spółdzielcze?

    Własnościowe w spółdzielni mieszkaniowej.

    > I kiedy zmarła babcia - jesli w lipcu 2005 [rzekomo] spisała drugi testament,
    a już w październiku 2005 sąd wydał
    > postanowienie o nabyciu spadku, to baardzo szybko się rzeczy działy.....

    Zmarła w sierpniu 2005 r.

    > Może ten drugi testament jest podrobiony?

    Raczej nie - odręcznie napisany.

    > Moze ten drugi testament był pisany pod przymusem (np. wykorzystanie
    niekorzystnego położenia, choroby) albo pod wpływem
    > błędu, albo przez babcię która w tamtej dacie nie była już faktycznie zdolna
    do czynności prawnych?

    Od kwietnia była ciężko chora - o słabej kondycji psychicznej (podobno w dniu
    spisania testamentu lekarz potwierdzil pisemnie pełną świadomość babci)

    > A swoja drogą - ile razu odwiedziłeś babcię od 1992 roku?

    Mam 26 lat, babcia, mozna powiedziec, mnie wychowywała i mielismy bardzo bliski
    kontakt.

    Ostatnie miesiące przed śmiercią, po wyczerpującym pobycie w szpitalu,
    przebywała u pasierba, który nie zgodził sie na wizyty reszty rodziny i pewnie
    wymusił na niej zmiane testamentu.

    Czy jest szansa, żebym był nadal właścicielem mieszkania? Pomysł ze sprzedażą
    jest ostatecznoscią - ale jezeli to jedyne rozwiązanie...

    co o tym sądzicie???

    Dziekuje za pomoc

    > JaC

    testamentu babci z 1992 r., przyznaje mi w spadku
    > jej mieszkanie.
    zapisane jest, że owo mieszkanie powinno