  • Data: 2004-03-04 00:44:22
    Temat: Re: dozywotni rezdent
    Od: xmarcel <x...@l...czasopisma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dnia śro 3. marca 2004 23:25 , osobnik podajacy sie za Anaxagore byl
    laskaw napisac:

    > witam
    > jest taka sprawa. osoba X sprzedaje posiadlosc osobie Y. w umowie u
    > notariusza jest spisane ze osoba X pozostaje dozywotnim rezydentem w
    > sprzedanej posiadlosci. co sie dzieje w momencie gdy osoba Y chce
    > sprzedac dalej posiadlosc? czy istnieje prawna luka umozliwiajaca
    > pozbawienie prawa dozwotniego zamieszkania osoby X w danej
    > posiadlosci? czy osoba X moze sie obawiac ze za jej plecami zostanie
    > sporzadzona inna umowa pomiedzy osoba Y a innym sprzedawca powodujaca
    > ze osoba X zostanie na przyslowiowym "lodzie"? bede wdzieczny za
> [...]

    jezeli w umowie znajdzie sie zapis, ze sluzebnosc ta obowiazuje rowniez
    nastepnych wlascicieli to osoba X neima czego sie obawiac
    --
    pozdrawiam, xmarcel

    przed zastosowaniem zweryfikuj moje tezy
    w adresie: lub.czasopisma = gazeta