  • Data: 2005-04-05 23:45:08
    Temat: Re: dokumenty potwierdzajace uzyskanie tytułu magistra.... ???
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki"

    > No tak, ale w aby być dopuszczonym do egzaminu trzeba przedstawić
    > badania i mieć odpowiedni wiek. Skutkiem zdania egzaminu jest "to
    teraz
    > niech pan czeka na dokument prawa jazdy...".

    Wiek niekoniecznie. Można wcześniej zdawać. Co do badań, to się nie
    upieram. Swoje robiłem zbyt dawno, by pamiętać. Po drodze może być kilka
    rzeczy. na przykład sądowy zakaz prowadzenia pojazdów, niewniesienie
    opłaty. Generalnie z tego co wiem, to dostaje się mandat za prowadzenie
    pojazdu bez uprawnień, a nie za nieposiadanie tych uprawnień przy sobie.
    Ale nie wykluczam, ze w innych regionach polski mogą w tym przedmiocie
    obowiązywać inne zwyczaje, bo Twoja interpretacja znowu taka karkołomna
    nie jest. Zwłaszcza, jak gość ma pokwitowanie, ze złożył papiery i czeka
    na blankiet.