  • Data: 2011-05-10 18:01:25
    Temat: Re: doktorat J. Kaczyńskiego
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-10 07:23, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Nie. Napisałem, że krytykować może każdy już na wstępie. Natomiast jak
    > ja tę krytykę odbiorę, zależy od tego, jak ja ocenię krytykującego. Taki
    > staroświecki zwyczaj pana w średnim wieku.

    Czy jesteś kimś istotnym społecznie/politycznie/naukowo aby odbieranie
    przez ciebie w jakiś konkretny sposób krytyki było ważne dla ogółu? Bo
    może nie masz żadnego dostatecznego doświadczenia w krytykowaniu aby
    innych krytykować za ich krytykę?

    > ale czy nie
    > jest tak, że trenerami zostają osoby znające się na trenowaniu, a
    > przynajmniej powinny, jeśli drużyna ma odnosić sukcesy?

    Nie, ty twierdzisz że trenerami powinni byc piłkarze. Bo tylko oni mają
    jakieś osiągnięcia w dziedzinie w której będą krytykowac innych
    piłkarzy. Ludzie z talentem do piłki ale bez jednej nogi powinni zamknąc
    mordę bo nie mają osiągnięć.