eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodługi czas realizacji reklamacji - laptop HP › Re: długi czas realizacji reklamacji - laptop HP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!k70g2000cwa.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "Gallangher" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: długi czas realizacji reklamacji - laptop HP
    Date: 12 Nov 2006 23:15:50 -0800
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 40
    Message-ID: <1...@k...googlegroups.com>
    References: <1...@i...googlegroups.com>
    <a...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: 212.160.204.1
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1163402155 27059 127.0.0.1 (13 Nov 2006 07:15:55 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Nov 2006 07:15:55 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <a...@z...router>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1;
    SV1),gzip(gfe),gzip(gfe)
    X-HTTP-Via: 1.0 ZECPROXY
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: k70g2000cwa.googlegroups.com; posting-host=212.160.204.1;
    posting-account=_7pZRA0AAACd9Pss6TTJz7qzqCT3YcMH
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:425908
    [ ukryj nagłówki ]

    > 3 tygodnie to nie tak dużo prawdę mówiąc. Kupiłeś to na firmę jak
    > z powyższego rozumiem lub w związku z prowadzoną aktywnością zawodową?

    tak
    W tej chwili jak gdy jadę do klienta bawię się w pożyczanie innego
    laptopa, przegrywanie danych miedzy róznymi kompami itp.
    Wiadomo, ze da się żyć, ale jest to z deka mówiąc - upierdliwe
    zwłaszcza, za zawsze moze się zdarzyć, ze nie bedę miał nic
    "zastępczego" :(

    > Było reklamować z tyt. rękojmi (o ileś nie konsument a rękojmi nie
    > wyłączyli).


    Zapis w karcie gwarancyjnej mówi coś (nie pamietam dokładnie bo nie
    ma karty przed sobą) w stylu:
    "zapisy w karcie gwarancyjnej nie wyłaczają , ani nie ograniczają
    praw kupującego wynikających z ustawy o sprzedaży konsumenckiej"

    Oddesłałem sprzet do centrum serwisowego HP bo liczyłem na SZYBKĄ
    naprawę. Okazało się ze to ich przerasta bo nie mają tego w Polsce.
    Cóż moja wina, ze nie miałem "typowej" usterki jak np. padniety hdd
    :) Wówczas naprawa trawałaby pewnie do tygodnia.
    Teraz wiem, ze lepiej byłoby abym oddał to do sklepu z tytułu
    niezgodności towaru z umową ale wtedy sklep kombinuje i robi
    wszystko, zeby się wyłgać bo to sklep ma problem tytułem
    przekroczenia 14/21 dni. Nie kupiłem komputera w MM, ani w innej
    "firmie krzak" ale po pierwsze nie miałem ochoty u żeranie sie z ich
    chamską obsługą (temat na dłuższą rozmowę) a po drugie oddanie
    czegokolwiek do sklepu wydłuża napreawę o co najmniej 2 dni i
    obliguje mnie do stawienia się w sklepie w godzinach otwarcia itp.
    Jeszcze raz powtarzam. zależało mi na czasie.
    Kurier odebrał mi z domu i (liczę na to) odeśle do domu. Nie mam
    czasu na jeżdzenie po sklepach.

    Za nieco ponad godzinę mają się odezwać z HP...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1