  • Data: 2006-11-13 01:11:06
    Temat: Re: długi czas realizacji reklamacji - laptop HP
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11.11.2006 Gallangher <k...@g...com> napisał/a:
    > W laptopie HP jaki użytkuję po kilku miesiącach zaczęła dosłownie
    > "rozłazić się" obudowa. Dodatkowo z klawiatury zaczęły wypadać
    > klawisze.
    [..]
    > przypadku zaistnienia wad fizycznych. Nie jest natomiast zobligowany do
    > dostarczenia nowego urządzenia, bądź zwrotu kosztów jego zakupu.
    > OK - nie wymienią po dobroci :(

    Po niedobroci też w tym wypadku nie wymienią, bo mają rację.

    > Szlag mnie trafia bo od ponad 3 tygodni jestem pozbawiony narzędzia
    > pracy :(

    3 tygodnie to nie tak dużo prawdę mówiąc. Kupiłeś to na firmę jak
    z powyższego rozumiem lub w związku z prowadzoną aktywnością zawodową?

    > proszę o pomoc jak prowadzić dalej tę sprawę ?
    > zgodzić się na dalsza naprawę nie mam ochoty bo to moze trwać
    > tygodniami/miesiącami :((
    > czy pkt. 7 znaczy ze moge zarządać od nich kasy ? Nie kupiłem

    Nie. Tzn. oczywiście możesz zaŻądać, ale będzie to nieskuteczne.

    > laptoka bezpośrednio od HP (zresztą oni nie zajmują się "wprost"
    > sprzedażą) tylko ze sklepu MTS Notebook ... Rozwiązanie ze zwrotem
    > gotówki by mnie najbardziej urządzało bo mam już dosyć tej ich
    > tandety

    Było reklamować z tyt. rękojmi (o ileś nie konsument a rękojmi nie
    wyłączyli).

    --
    Marcin