eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodługi czas realizacji reklamacji - laptop HPRe: długi czas realizacji reklamacji - laptop HP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu
    .pl!ziutka.router!news
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: długi czas realizacji reklamacji - laptop HP
    Date: Mon, 13 Nov 2006 09:11:06 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 34
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <a...@z...router>
    References: <1...@i...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: cm238.omega226.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1163380391 25838 218.186.226.238 (13 Nov 2006 01:13:11 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Nov 2006 01:13:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:425906
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 11.11.2006 Gallangher <k...@g...com> napisał/a:
    > W laptopie HP jaki użytkuję po kilku miesiącach zaczęła dosłownie
    > "rozłazić się" obudowa. Dodatkowo z klawiatury zaczęły wypadać
    > klawisze.
    [..]
    > przypadku zaistnienia wad fizycznych. Nie jest natomiast zobligowany do
    > dostarczenia nowego urządzenia, bądź zwrotu kosztów jego zakupu.
    > OK - nie wymienią po dobroci :(

    Po niedobroci też w tym wypadku nie wymienią, bo mają rację.

    > Szlag mnie trafia bo od ponad 3 tygodni jestem pozbawiony narzędzia
    > pracy :(

    3 tygodnie to nie tak dużo prawdę mówiąc. Kupiłeś to na firmę jak
    z powyższego rozumiem lub w związku z prowadzoną aktywnością zawodową?

    > proszę o pomoc jak prowadzić dalej tę sprawę ?
    > zgodzić się na dalsza naprawę nie mam ochoty bo to moze trwać
    > tygodniami/miesiącami :((
    > czy pkt. 7 znaczy ze moge zarządać od nich kasy ? Nie kupiłem

    Nie. Tzn. oczywiście możesz zaŻądać, ale będzie to nieskuteczne.

    > laptoka bezpośrednio od HP (zresztą oni nie zajmują się "wprost"
    > sprzedażą) tylko ze sklepu MTS Notebook ... Rozwiązanie ze zwrotem
    > gotówki by mnie najbardziej urządzało bo mam już dosyć tej ich
    > tandety

    Było reklamować z tyt. rękojmi (o ileś nie konsument a rękojmi nie
    wyłączyli).

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1