  • Data: 2006-09-19 07:46:20
    Temat: Re: dług
    Od: "tokaj1" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moje zdanie jest takie: firmy windykacyjne i komornicy to hieny
    cmentrane, które żerują na ludzkim nieszczęściu. Nienawidzę
    takiego bydła i koniec. Porządna firma ma swoich handlowców, którzy
    sa jednocześnie od należności. Oddanie należności komus innemu to
    utrata własnej marki. Nikt normalny nie dopuści do ogromnego
    zadłużenie bo sam sobie wbija tym nóż w serce. Dobry magik nigdy
    długu nie odda. Całe widnykacje spadaja na zwykłe poczciwiny. Te
    czarne koperty od kruka to przecież socjotechniki na znerwicowane
    matki, babki i teściowe. Nie ma w tym nic z ludzkości. To chamstwo i
    swiństwo! Nigdy nie przyszłoby mi do głowy aby zyć z cudzego
    nieszczęścia. A że jest chamów od licha to i firm od kija
    bejsbolowego tez co nie miara.
    Od prawa mamy sądy. Niech te działają sprawnie. Wtedy bandytów pt.
    windykacja nie bedzie tylu i zajmą się wtedy uczciwą pracą.
    Do windykacji jak widze garną się byli milicjanci i esbecy bo nie
    potrafią już zyc inaczej.
    Tfu padlino!
    Więcej ludzkości a mniej pogoni za darmochą.