  • Data: 2006-09-19 15:17:14
    Temat: Re: dług
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Arapaho wrote:

    > Wskaż mi proszę miejsce, wktórym napisałem, że to prawnicy mojego
    > banku??????

    "Zostały uznane przez prawników za bezzasadne".

    Jakby to był wyrok sądowy, to normalny człowiek napisałby "zostały
    uznane przez sąd za bezzasadne".

    > Ciekawe, dlaczego przez tyle lat i po tylu kontaktach z dłuznikami, nie
    > trafilem na "upartego"?

    A co ja jestem, wróżka?

    > Tu mogę się zgodzić, ale nie zmienia to faktu o którym napisałem wyżej.

    Nikt z moich znajomych od lat nie trafił w "totka" więcej jak czwórkę.

    Sugerowałbyś, że gry są ustawiane?

    > A możesz napisać konkretnie, jakie to były groźby karalne? Cóż on takiego
    > powiedział?

    Grożenie procesem karnym za odmowę spłacania w nierealnym tempie.
    Proponowane przez niego warunki doprowadziłyby do sytuacji, w której -
    na skutek niemożności zapłacenia rachunków - moja zdolność uzyskiwania
    dochodu spadłaby poniżej poziomu, w którym mógłbym spłacać cokolwiek. A
    legalnie komornik nie miałby czego u mnie zająć. Na to on "no o zajmie
    się panem prokurator". A potem jeszcze zwyzywał mnie, skurwysyn jeden,
    od pijaków i ćpunów - a ja jestem abstynentem.

    > No cóż, takie niestety mamy realia....

    Takie realia to są w szmaciarskich bankach. Nigdy więcej z tymi
    naciągaczami nie będę rozmawiał. I innym radzę to samo.