  • Data: 2006-09-19 13:18:06
    Temat: Re: dług
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:eeo67h$hgs$1@inews.gazeta.pl...

    > Stosowanie prawa to zawsze w jakimś zakresie czyjeś "widzi mi się". Tak
    > działa sądownictwo. A komornik działa pod kontrolą - masz zastrzeżenia do
    > jego działania - wnosisz skargę.

    Tak? I co z tego jak sądy prawo mają gdzieś. Skarga na czynności
    komornika powinna być rozpatrzona w ciągu 7 dni, natomiast np. w Gorzowie
    jest to około miesiąca o ile masz te szczęście i nie trafisz na porę
    urlopów. Poza tym prawo jest do dupy, bo dlaczego np. komornik nie odpowiada
    za zniszczenie lub utratę zajętych rzeczy podczas transportu? W imię jakiej
    zasady? Więc prawda jest taka, że skargę możesz sobie składać, zanim będzie
    rozpatrzona to i tak już będzie np. po licytacji, a komornik wypłaci Ci
    wtedy odszkodowanie w takiej wysokości, jak sobie dane przedmioty wycenił.