  • Data: 2006-09-19 11:33:52
    Temat: Re: dług
    Od: "Arapaho" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawnicy twojego banku nie stanowią w Polsce władzy sądowniczej.

    Wskaż mi proszę miejsce, wktórym napisałem, że to prawnicy mojego
    banku??????

    > Gdyby klienci się uparli i poszli do sądu - miałbyś przesrane.

    Ciekawe, dlaczego przez tyle lat i po tylu kontaktach z dłuznikami, nie
    trafilem na "upartego"?

    > A ludziom zwyczajnie nie chce latać się po sądach (lub się boją).

    Tu mogę się zgodzić, ale nie zmienia to faktu o którym napisałem wyżej.

    > Mój przykład: na początku tego roku pewna windykatorska szmata z PeKaO
    > użyła wobec mnie gróźb karalnych. Notabene dług owszem istniał, ale

    A możesz napisać konkretnie, jakie to były groźby karalne? Cóż on takiego
    powiedział?

    > wynikał tylko i wyłącznie z nieuczciwego wypowiedzenia umowy na kredyt
    > odnawialny "bo się wewnętrzne zasady zmieniły".

    No cóż, takie niestety mamy realia....

    >Możliwość udupienia
    > gnoja w sądzie miałem (nagrałem sobie cwaniaczka), ale nie skorzystałem,
    > bo nie chciałem (wtedy) zaogniać sprawy, bo teoretycznie PeKaO mogło mi
    > zapaskudzić "kartotekę" w BIKu. Teraz już mam "czysto" i nie mają na
    > mnie żadnego "haka" i takie jego szczęście, że mi się nie chce.

    Trzeba było to zrobić. Osobiście uważam, że jeśli kolega "po fachu"
    przekracza swoje kompetencje a w szczególności, gdy dopuszcza się gróźb
    karalnych, to nie powinien pracować "w legalnej branży ". Tez
    nienawidzę cwaniaczków.