  • Data: 2006-09-19 11:25:59
    Temat: Re: dług
    Od: "Arapaho" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawnicy twojego banku nie stanowią w Polsce władzy sądowniczej.

    Wskaż mi proszę miejsce, wktórym napisałem, że to prawnicy mojego
    banku??????

    > Gdyby klienci się uparli i poszli do sądu - miałbyś przesrane.

    Ciekawe, dlaczego przez tyle lat i po tylu kontaktach z dłuznikami, nie
    trafilem na "upartego"?

    > A ludziom zwyczajnie nie chce latać się po sądach (lub się boją).

    Tu mogę się zgodzić, ale nie zmienia to faktu o którym napisałem wyżej.

    > Mój przykład: na początku tego roku pewna windykatorska szmata z PeKaO
    > użyła wobec mnie gróźb karalnych. Notabene dług owszem istniał, ale

    A możesz napisać konkretnie, jakie to były groźby karalne? Cóż on takiego
    powiedział?

    > wynikał tylko i wyłącznie z nieuczciwego wypowiedzenia umowy na kredyt
    > odnawialny "bo się wewnętrzne zasady zmieniły".

    No cóż, takie niestety mamy realia....

    >Możliwość udupienia
    > gnoja w sądzie miałem (nagrałem sobie cwaniaczka), ale nie skorzystałem,
    > bo nie chciałem (wtedy) zaogniać sprawy, bo teoretycznie PeKaO mogło mi
    > zapaskudzić "kartotekę" w BIKu. Teraz już mam "czysto" i nie mają na
    > mnie żadnego "haka" i takie jego szczęście, że mi się nie chce.

    Trzeba było to zrobić. Osobiście uważam, że jeśli kolega "po fachu"
    przekracza swoje kompetencje, to nie powinien pracować "w branży". Tez
    nienawidzę cwaniaczków.