  • Data: 2006-09-19 07:28:04
    Temat: Re: dług
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Arapaho wrote:

    > Nie jest....

    > No powiedzmy, że cos w tym jest....

    > Ok. Mogę zrozumieć taki tok myślenia klienta, który niechce wyciągów z w/w
    > powodu. Ale sam fakt otrzymania korespondencji z banku, nie świadczy o
    > tym, że klient ma tam konto.

    Ale jest wysoce prawdopodobne. Bo wszelka makulatura reklamowa zazwyczaj
    przychodzi drukami bezadresowymi. Jeżeli zaś bank przysyła list pod
    konkretny adres, to oznacza to że klient udzielił bankowi zgodę na
    przetwarzanie jego danych osobowych. Najczęściej takiej zgody udziela sie
    przy korzystaniu z usług banku.

    I o ile zazwyczaj klient chce żeby mu wyciągi przychodziły na skrzynkę, to
    nietrudno sobie wyobrazić sytuację kiedy ktoś nie chce żeby jego
    współlokator/małżonek/teściowa/ktoś inny wiedział w z jakimi bankami ma do
    czynienia, i wtedy kieruje te listy na inny adres lub wręcz zastrzega w
    banku żeby mu nie wysyłali korespondencji do domu, tylko np. będzie je
    sobie odbierał w oddziale.

    > Może przecież to być np. jakiś biuletyn
    > informacyjny. Co wtedy, gdy faktycznie otrzyma korespondencję z innego
    > banku? Pozwie, go, ze współlokator będzie teraz myślał, że on ma tam
    > konto? Naturalnie, nie. Bo wtedy klientowi nawet taka myśl przez głowę nie
    > przejdzie....

    No nie wiem. Swojego czasu jakieś małżeństwo pozwało (i wygrało) jakiś bank
    za przysłanie mu życzeń świątecznych. I słusznie.

    p. m.