  • Data: 2006-09-19 03:15:27
    Temat: Re: dług
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > Ale hotel oczywiście ma jakiś dokument potwierdzający, że się wymeldował?
    > Bo jak nie to ....

    Mechanizmy meldowania/wymeldowania w hotelach są akurat nieco inne -
    meldunek jest "na miejscu". Głupio by było latać z każdym gościem do
    urzędu :)

    Więc meldowanie/wymeldowanie jest na bieżąco.

    W przypadku mieszkań prywatnych trzeba by latać po urzędach, a - o ile
    kiedykolwiek byłeś w takim urzędzie - wiesz, że regularnie bywają w nich
    kolejki i zasadniczo tylko jeden dzień w tygodniu działają nieco dłużej,
    niż standardowe godziny pracy etatowców.

    IMHO całkowicie wystarczającym "papierem" byłby akt kupna-sprzedaży
    (jeśli ktoś kupił mieszkanie dłużnika) albo np. wypowiedzenie umowy najmu.

    > Baa, a tu już się czepiasz, bo takich drobnych wyjątków to jest sporo.

    Nie, bo akurat gdyby mi się trafiło przebywać hotelu, najcenniejszymi
    ruchomościami byłby mój telefon oraz komputer. Jedno i drugie byłoby w
    moim przypadku wyłączone od zajęcia na powyższej podstawie :)