  • Data: 2022-09-19 14:37:16
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Sep 2022 13:52:40 +0200, Shrek wrote:

    > Gdzie tam - specjalnie na tą okazję miesię^H^H^H zgromadzenia cykliczne
    > wymyślil.

    Ale zanim wymyslili ... to spontanicznie?

    > Wydaje mi się, że jak chcesz uczcić parzystego bliźniaka to
    > najrozsądniej byłoby na cmentarzu go zakopać i tam czcić;)

    Ale widzisz - ludzie odczuli spontaniczną potrzebę wczesniej.
    Tylko gdzie - bo jak ktos rzuci propozycje miejsca i czasu,
    to czy to spontanicznie, a jak nie rzuci ... to ile tych zgromadzen
    będzie :-)

    No ale w koncu pochowali, tylko teraz czczenie za zgodą biskupą.

    Ale sam pogrzeb/przewoz cial ... ludzie na ulicach to spontanicznie
    czy nie?

    P.S. Królowa Elzbieta tez ostatnią drogę przejechała mercedesem a nie
    Rolls Roycem. A nie, przepraszam, to jedna z przedostatnich, ostatnia
    jakos teraz jest. Najpierw na lawecie działa, potem ma byc w karawanie

    J.