  • Data: 2022-09-19 18:53:34
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Sep 2022 17:35:47 +0200, Shrek wrote:

    > A to nie było już po zakopaniu? Sprawdziłem - "ukradziono" 16 września;)
    > Jest w kościele św anny niemal na przeciwko.

    P.S.
    https://www.youtube.com/watch?v=iw8k4Bp330k

    > BTW - zrobiłeś mi plejlistę tym zagadnieniem - znalazłem to
    > https://www.youtube.com/watch?v=kiwuQCWSR34

    > Moim zdaniem to megalomania...

    No coz, zobaczymy jak sie skonczy ... kiedys te katedre sprywatyzują?

    > No raczej - impreza była dla gapiów właśnie.

    no ale jak uroczystosci panstwowe, to scenariusz obejmuje
    funkcjonariuszy panstwowych, a nie prywatnych?

    > Wożenie zwłok po kraju dla rozrywki.

    Krolowa czy nasze ofiary?

    Nasze ... w Smolensku mieli pochowac?
    Ba - w piwnicach instytutu od sekcji?

    Gdzies trzeba bylo przewieźć, a ofiary z wielu miejsc.

    A królowa ... zmarla z dala od miejsca pochowku.

    A te panstwowe pogrzeby ... no, "dla rozrywki" to moze złe słowo,
    ale jakby nie patrzec - dla gawiedzi.

    J.