  • Data: 2022-09-19 15:54:41
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.09.2022 o 14:37, J.F pisze:

    > Ale zanim wymyslili ... to spontanicznie?

    Na początku tak. Potem trudno było uzasadnić dlaczego miesięcznica 10
    jest zaskoczeniem. Chociaż... to że stulecie odzyskania niepodległości
    wypada akurat 100 lat po odzyskaniu niepodległości zdaje się ich trochę
    zaskoczyło;)

    > Ale widzisz - ludzie odczuli spontaniczną potrzebę wczesniej.

    Przed zakopkami nikt chyba nie próbował tych zgromadzeń utrudniać.

    > Tylko gdzie - bo jak ktos rzuci propozycje miejsca i czasu,
    > to czy to spontanicznie, a jak nie rzuci ... to ile tych zgromadzen
    > będzie :-)
    >
    > No ale w koncu pochowali, tylko teraz czczenie za zgodą biskupą.

    Pech;) Sam główny zainteresowany wybierał:P

    > Ale sam pogrzeb/przewoz cial ... ludzie na ulicach to spontanicznie
    > czy nie?

    Samo wożenie trumny to były uroczystości państwoe i pod ustawę o
    zgromadzeniach chyba nie podpadały.

    > P.S. Królowa Elzbieta tez ostatnią drogę przejechała mercedesem a nie
    > Rolls Roycem. A nie, przepraszam, to jedna z przedostatnich, ostatnia
    > jakos teraz jest. Najpierw na lawecie działa, potem ma byc w karawanie

    Jak dla mnie niesmaczne, ale co kto lubi.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!