  • Data: 2022-09-20 08:48:48
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.09.2022 o 07:41, Marcin Debowski napisał:

    > No właśnie nie jestem przekonany. Spontaniczna i nie zalezna od innych
    > osób jest indywidualna decyzja czy pójść czy nie i jest to decyzja
    > zalezna wyłącznie od uczestnika, bo nikt tego w tym dniu dla niego nie
    > organizuje. Czy może być to coś zorganizowanego, jesli nikt tego nie
    > organizuje? :)

    > Kiedy wypada jest oczywiste, ale nikt tam niczego nie organizuje
    > (przyjmijmy). Podobnie, fakt dostepnosci piwa na rynku w każdy czwartek
    > nie musi przeciez implikować, że decyzja pójścia na piwo z kolegami jest
    > niespontaniczna.

    Należy jeszcze pamiętać, że jeśli chodzi o zgromadzenia, to
    "zgromadzenie spontaniczne" ma swoją definicję prawną i nie musi ona być
    powiązana z tym jak rozumiemy ją w sposób naturalny. W definicji nie ma
    nic o ty, czy musi być organizator, czy nie.

    --
    http://kaczus.ppa.pl/art/helion-urodziny,31.html