  • Data: 2022-09-19 02:24:29
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-09-16, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Zdarzalo sie ... ale czy poprawnie nazywasz "spontanicznymi" ?

    Spontaniczne, to niezaplanowane. Rząd wprowadza jakieś przepisy, ktos, w
    ciągu 1-2h rzuca na FB hasło, spotkajmy się o trzeciej na rynku. Dla
    mnie to działanie spontaniczne.

    Zorganizowane, to zaplanowane i z elementami organizacji. Manifestacja
    odbędzie się w środę (za parę dni), Helena zamówi bannery, Józef
    wynajmnie balkon, aby móc wszystko filmować. Teresa powiadomi prasę.

    > Ale co by nie mowic - to rzadko jest tak, ze ludzie sami wymyslaja,
    > zeby gdzies pojsc i pokrzyczec. Choc moze Nowogrodzka zrobi sie
    > popularna :-)

    To, że sami nie wymyślą to nie znaczy, że nie jest spontaniczne.
    Przeciez spontaniczność nie wynika, że jedna osoba, lub kilka ale na
    zasadzie synchronizacji telepatycznej tych samych pomysłów.

    > Wiec jest ktos, kto rzuca haslo, termin i miejsce, termin musi byc z
    > wyprzedzeniem, np jutro, ktos przynosi megafony, ktos załawia autokary
    > ... spontaniczne zgromadzenie ?

    No właśnie chyba nie zawsze. Zawsze? A jak sie w czasie przerwy na
    lunch, umówisz z kolegami z pracy na piwo po pracy na rynku, to będzie
    to spontaniczne spotkanie, czy nie?

    > Tak jest.
    > Albo jeszcze policjanci wpadna rozpedzic, szkod narobią, ale bedą
    > zwalac na innych :-)

    No podług tego pomysłu to jak najbardziej :) I wcale nie muszą zwalać,
    bo skoro ma odpowiadać ten pseudoorganizator to będzie odpowiadał
    bezwarunkowo. No chyba, że ci policjanci znaleźli się w tym samym
    miejscu zupełnie przypadkiem.

    --
    Marcin