  • Data: 2022-09-19 07:36:42
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Stąd mój pomysł, by nie wykazywać nic.

    Z grubsza niczym się nie różni od tego, żeby zabrać emki wszystkim
    milicjantom. I niech między sobą sobie dochodzą. Z tym, że ty byś
    rozszerzył to o również o przebywanie lub mieszkanie koło komisariatu -
    w sumie jak siedziałeś na dołku to też;)

    > I też jest zgromadzeniem - tyle, że nie masowym przeważnie.

    O - kontynujmy twoja tezę o odpowiedzialności solidarnej. Idziesz na
    piwo z kolegami odpowiadasz solidarnie za znniszczenia popełnione przez
    kolegów, kolegów kolegów i jak przypadkiem ktoś kto pił w tej samej
    knajpie coś odpierdoli, albo przed knajpą;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!