  • Data: 2022-09-02 06:26:50
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poczytaj, co to odpowiedzialność solidarna. To nie po równo na wszystkich.

    No i? Milicjantów karać na podstawie "listy obecności" w sb źle,
    protestujących przeciw temu dobrze - widzisz absurd sytuacji?

    > Rzuć okiem na Prawo Przewozowe. Myślisz, że czemu przewoźnicy instalują
    > kamery, zatrudniają ochronę itd.

    Jakoś nie widziałem ochrony w tramwaju.

    > Natomiast przystanek, to już inna sprawa.

    Czemu - też do kogoś należy (w przypadku warszawy do ZTM chyba).

    > No u nas jest kilku KOD-owców, więc nawet, jak coś organizują, to raczej
    > prawa nie naruszają. Nie wykluczam, ze gdzieś ktoś.

    No właśnie u nas też nie. Jak ktoś robi bydło to najczęściej sama policja.

    > Polska, to każdy z Polaków. To takie dość elementarne.

    Bzdura.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!