    Date: Fri, 2 Sep 2022 06:26:50 +0200
    Subject: Re: dezubekizacja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <CcCMK.1175590$B0_9.680667@fx13.ams1> <tdvid1$onu$1@gioia.aioe.org>
    <kRUMK.874036$MWc5.444381@fx06.ams1> <te4iht$f71$1@gioia.aioe.org>
    <j5UNK.1534567$B0_9.552076@fx13.ams1> <te9v01$1cjm$1@gioia.aioe.org>
    <ysxPK.2733$%fx6.2512@fx14.ams1> <ten1r3$154p$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net> <ten9e8$de4$2@gioia.aioe.org>
    <630f308b$0$461$65785112@news.neostrada.pl>
    <11kuvgkudm4gr$.jk5o1luqoi1a.dlg@40tude.net>
    <630f4950$0$6211$65785112@news.neostrada.pl>
    <2dewsu2zrore$.11nicicpbqct1.dlg@40tude.net>
    <630f8124$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <kvtcnvew9stu.1r4d6nxl1upar$.dlg@40tude.net>
    <630fcf1a$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
    <wdxii81rkuny.1dkhn1wrc8cm4$.dlg@40tude.net>
    <6310c6d1$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
    <6310e93e$0$472$65785112@news.neostrada.pl>
    <6310f2bb$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <6310fc92$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <631133c6$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>

    > Poczytaj, co to odpowiedzialność solidarna. To nie po równo na wszystkich.

    No i? Milicjantów karać na podstawie "listy obecności" w sb źle,
    protestujących przeciw temu dobrze - widzisz absurd sytuacji?

    > Rzuć okiem na Prawo Przewozowe. Myślisz, że czemu przewoźnicy instalują
    > kamery, zatrudniają ochronę itd.

    Jakoś nie widziałem ochrony w tramwaju.

    > Natomiast przystanek, to już inna sprawa.

    Czemu - też do kogoś należy (w przypadku warszawy do ZTM chyba).

    > No u nas jest kilku KOD-owców, więc nawet, jak coś organizują, to raczej
    > prawa nie naruszają. Nie wykluczam, ze gdzieś ktoś.

    No właśnie u nas też nie. Jak ktoś robi bydło to najczęściej sama policja.

    > Polska, to każdy z Polaków. To takie dość elementarne.

    Bzdura.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!