  • Data: 2022-09-01 19:58:18
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.09.2022 o 19:17, Shrek pisze:

    > A co za różnica? Powiedzmy że kilku pasażerów tramwaju go zdemolowało.
    > Ty wpadasz na pomysł, że za szkody powinni płacić wszyscy obecni w
    > tramwaju;) Ten sam poziom abstrakcji.

    Kolejny raz wymyślasz jakąś bzdurę, a następnie dzielnie z nią walczysz.
    Czy nei dostrzegasz różnicy pomiędzy udziałem w zgromadzeniu, podczas
    którego niektórzy ze spontanicznie zebranych niszczą cudzy majątek, a
    jazdą w tramwaju, gdzie ktoś go demoluje? W tramwaju za bezpieczeństwo
    odpowiada przewoźnik.

    > Przy czym zwykle te naruszenia to julki rzekomo spuszczające wpierdol
    > kulsonom:P To normalne, że spuszczają łomot kulsonom trenowanym do walki
    > z kibolami?

    No i potem tych kulsonów musi Policja bronić?

    > Zdecydowana większość zgoromadzeń jest tym spokojniejsza im mniej
    > kulsony usiłyują swoją przemyślaną taktykę stosować. Widać nie tylko po
    > marszach julek i kodowców, ale nawet maszów narodowców. Im bardziej
    > policja usiłowała zaprowadzić porządek tym większą rozróbą się to kończyło.

    Trudno mi się jest odnieść. Musiałbym w tym po prostu uczestniczyć.
    Skoro uczestniczyłeś i doszedłeś do takich wniosków, to faktycznie dość
    niepokojące.

    > Hmmm. nie. Co najwyżej państwo polskie. A i to formalnie to chyba
    > p.o.rezydent a nie p.o.remier.

    Oczywiście i dlatego umowy międzynarodowe zawiera kominiarz w imieniu
    Polski.

    --
    Robert Tomasik