eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodeweloper opóźnia moment oddania mieszkania + akt notarialnyRe: deweloper opóźnia moment oddania mieszkania + akt notarialny
  • Data: 2005-10-20 17:48:06
    Temat: Re: deweloper opóźnia moment oddania mieszkania + akt notarialny
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "janosikos" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dj7r5v$jeh$1@news.onet.pl...

    > Czy również mogę się ubiegać o coś takiego (wydzielenie z ogólnej
    działki) i
    > wtenczas będzie to dla mnie podstawa do podpisania aktu
    notarialnego?

    Ubiegać się możesz. Ale na to jest potrzebna zgoda jej właściciela.
    chwilowo chyba jej nie ma z tego co piszesz. Toteż jest mało
    prawdopodobne, by Ci się udało.

    > Czy do podpisania aktu notarialnego o własności mieszkania potrzebny
    jest
    > odbiór z powiatu?

    Teoretycznie nie. Tylko, że w ten sposób wkładasz palce między drzwi a
    framugę. A jak się okaże, że nie odbiorą?

    > Czy taki akt notarialny jest z kolei podstawą do założenia KW?

    Tak.

    > Co ewentualnie jeszcze mogę w takiej sytuacji zrobić?

    Ja bym się zastanowił nad szybkim wycofaniem się i podjęciem kroków w
    celu odzyskania wpłaconych pieniędzy, zanim jeszcze jest co
    odzyskiwać.