    From: "Janusz" <i...@a...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: darowizna samochodu - jakie formalności ?
    Date: Sat, 5 Aug 2006 09:01:04 +0100

    Użytkownik "akala" <a...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:14vxj61p2fmjh$.k105b6kfboq3$.dlg@40tude.net...
> [...]

    "umowę darowizny " niewątpliwie trzeba zarejestrować w US.Wyjaśnij mnie
    "wombi" po co kłócić sie w wydz. kom. o przerejestrowanie sam. udawdniając
    swoje racje, kiedy i tak US jest konieczny. Pani z okienka w wydz. kom.
    podeprze się stwierdzeniem, ze tak musi być i dalsza kłótnia o swoje racje
    wychodzi na coraz wyższe poziomy służbowe jak i adrenaliny.Po co?

    Pozdr.
    Janusz