  • Data: 2016-02-02 13:46:12
    Temat: Re: czy to oszustwo?
    Od: n...@t...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 2 lutego 2016 12:50:51 UTC+1 użytkownik kosmos napisał:

    > Tak jak sobie to czytam to mam wrażenie, że dla Ciebie idealnym
    > rozwiązaniem byłoby tzw. "centralne planowanie". Czas pokazał, że wbrew
    > pozorom nie jest to koncepcja korzystna.
    > Chyba, że to siebie widzisz w roli centralnego planisty - wtedy bym
    > Twoje podejście zrozumiał.

    Ty masz nie rozumieć moje podejście
    tylko podejście mądrzejszych od nas
    czyli ludzi świata zachodniego.
    Oni właśnie opierają się na planowaniu
    przedsięwzięć, a w USA są to opracowania
    w najdrobniejszych szczegółach.
    My jesteśmy tylko kiepskimi naśladowcami.
    Dobry przedsiębiorca stara się o zadowolenie
    klienta u nas niestety z klienta chce się robić
    jelenia i to niestety władza powinna zwalczać.

    Komuchy nie tworzyli wolności twórczej
    oni ją ograniczali a ich plany były sztucznymi
    tworami eliminującymi rynkowość, konkurencyjność,
    dbałość o klienta.

    Andrzej.