eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy to oszustwo? › Re: czy to oszustwo?
  • Data: 2016-02-01 11:45:41
    Temat: Re: czy to oszustwo?
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> pisze:
    > W dniu 2016-02-01 10:36, A. Filip pisze:
    >> Liwiusz<l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:
    >>> W dniu 2016-02-01 o 10:13, n...@t...net.pl pisze:
    >>>> W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 04:00:46 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    >>>>> Użytkownik PiteR e...@f...pl ...
    >>>>
    >>>>> A jaka według uciebie maksymalna marża (urzedowa) byłaby ok?
    >>>>
    >>>> Według mnie tak.
    >>>>
    >>>> Dowolna cena wyłącznie na absolutnie nowe produkty,
    >>>> którą to cenę z upływem czasu zweryfikuje rynek.
    >>>> Rynek działa nie na: kto wystawi wyższą cenę ale kto da niższą.
    >>>>
    >>>> Dla rzeczy nie nowych cena nie powinna mieć różnicy rzędu 20%,
    >>>
    >>>
    >>> Ja bym od razu wprowadził także jakąś karę za pisanie bzdurnych postów
    >>> w internecie. To chyba nawet ważniejsze od pilnowania cen +20%.
    >>
    >> W poście otwierającym wątek jest 200% czyli +100%. Ja czegoś takiego
    >> osobiście (może poza "groszowymi" produktami) nie pamiętam a raczej bym
    >> wkurwiony zapamiętał "na długo" :-)
    >
    > Wiesz, Wujek (lata 90) miał firmę produkcyjna, jakieś różnego rodzaju
    > meble robił. Ponieważ wtedy popularne było wymienianie karniszy na
    > drewniane, też takie rzeczy robił na zamówienie. Miał też własny
    > sklep, tam sprzedawał swoje wyroby + zbierał zamówienia na karnisze. I
    > ktoś kiedyś przyszedł do niego, żeby kupić żabki do zasłonek. Wujek
    > nie chciał sprzedać, bo to drobnica niewarta zabawy była, więc dał
    > cenę zaporową + 300% - okazało się, że miał najtańsze żabki w okolicy
    > i gość z zadowoleniem kupił i przysłał jeszcze innych klientów na ten
    > asortyment. Więc widzisz wszystko zależy.

    To nie podpada pod mój "groszowy" wyjątek?

    Bo z kolei perfidną praktykę marketowych "promocji" ja doskonale
    zapamiętałem. Promocja jest na bardzo konkretny wariant towaru a
    ekspozycja "może sprawiać wrażenie" nastawianej na celowe zwabienie
    klienta do kupienia towaru nie w promocji w przekonaniu że kupuje w
    promocji. Z wariantem "super-perfidnym" podwyższenia ceny wariantów
    nie w promocji.

    --
    A. Filip
    Kiedy młynarz pobije się z kominiarzem, młynarz wróci czarny, a
    kominiarz biały. (Przysłowie żydowskie)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1