  • Data: 2016-02-01 14:33:18
    Temat: Re: czy to oszustwo?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:n8mb4s$u30$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2016-02-01 o 01:47, PiteR pisze:

    >Nie.

    No widzisz, a jak banki wpisze w umowe "wysokosc odsetek i kurs waluty
    okresli zarzad w tabeli" to juz odpowiedz nie jest taka krotka.
    Jak firma TAKI napisze "przewoz osob - 18.00 zl/km" to odpowiedz wrecz
    przeciwna.

    Gdzies tam jeszcze UOKIK kary naklada za rozne "wykroczenia" ... marza
    nadal dowolna, wrecz ustalanie jej jest karalne, ale jak np sklep
    najpierw podniesie cene, a potem obnizy i napisze "promocja", to tez
    moze sie z kara spotkac.

    J.