  • Data: 2016-02-01 11:36:36
    Temat: Re: czy to oszustwo?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-01 10:36, A. Filip pisze:

    > W poście otwierającym wątek jest 200% czyli +100%. Ja czegoś takiego
    > osobiście (może poza "groszowymi" produktami) nie pamiętam a raczej bym
    > wkurwiony zapamiętał "na długo" :-)

    Wiesz, Wujek (lata 90) miał firmę produkcyjna, jakieś różnego rodzaju
    meble robił. Ponieważ wtedy popularne było wymienianie karniszy na
    drewniane, też takie rzeczy robił na zamówienie. Miał też własny sklep,
    tam sprzedawał swoje wyroby + zbierał zamówienia na karnisze. I ktoś
    kiedyś przyszedł do niego, żeby kupić żabki do zasłonek. Wujek nie
    chciał sprzedać, bo to drobnica niewarta zabawy była, więc dał cenę
    zaporową + 300% - okazało się, że miał najtańsze żabki w okolicy i gość
    z zadowoleniem kupił i przysłał jeszcze innych klientów na ten
    asortyment. Więc widzisz wszystko zależy.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl/promocje