  • Data: 2008-11-01 19:19:56
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czemu? Zeby nie narzucal mi jak mam rozporzadzac moim wlasnym laczem,
    > blokujac je np. w polowie.

    Ależ Ty uparty jesteś ;)

    Chcesz ubezpieczyć mieszkanie.
    Przychodzi agent.
    "Muszą być drzwi antywłamaniowe, 2 zamki typu gerda, itd."

    "Panie, ale niczego nie wstawie!
    Nie będzie mi pan narzucal mi jak mam rozporzadzac moim wlasnym.. itd. itd.
    Naklejam kartkę "proszę nie wchodzić", albo powiem sąsiadom i tyle.
    Jak ktoś wejdzie, to włamanie! Bo mówiłem - nie wchodzić!"

    Nie bądź śmieszny, bo odnosze wrażenie, że upierasz się dla zasady i sam nie
    wierzysz w to co piszesz.
    ======

    Wchodzę do kawiarni hotelowej.
    Biorę kawkę, odpalam kompa.
    Pojawia się 12 WiFi.

    "Przepraszam państwa, czy na sali są właścicele punktów x, y, z ac, bg,
    gg...?
    Czy państwo zezwalają na łączenie się?
    - Oj, no to przepraszam :(
    Ale nie odezwał się nikt z punktu X. Q, i PB
    Czy nie wiedzą panstwo, czy to są goście hotelu i w jakich pokojach mogę ich
    znaleść?
    Muszę spytać o zezwolenie na podłączenie siędo tych sieci.

    Aaaa... i jeszcze jedno.
    Gdzie znajdę admina sieci hotelowej?
    HotSopta co prawda widzę, dostęp jest ogólnie udostępniony, ale jednak wolę
    się upewnieć czy to nie przypadek, albo czy nie życzy sobię z tego tytułu
    jakichś opłat, albo zrobienia loda".

    Gościu, błagam Cię.