  • Data: 2008-11-01 19:55:27
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:

    > Oho, gówniarz się jednak zastrzega.
    > No jazda, bandyto - działaj. Znajdź mnie i najdź.
    > Potem w celi zrobią ci petting rektalny nogą taboretu.

    Aleś Ty tępy.
    Przeczytaj jeszcze raz. Weź oddech. Może zrozumiesz.

    Z wycieraczki to my zdejmujemy, do celi to My wsadzamy.

    Nie raz miałem do czynienia z takim cwaniaczkiem jak Ty. Wielcy byli.
    Gęba im się nie zamykała. Jak im pod celą kanalizację wyczyścili to
    wszystko i wszystkich sprzedawali byleby tylko ich wyciągnąć.

    Teraz mogę się z Tobą przekomarzać i podpuszczać Cię bo już mi zaczyna
    to być obojętne. Wkrótce odchodzę na emeryturę i takimi jak Ty młodsi
    się zajmą.
    Możesz mi wierzyć na słowo, że chętnie się wykazują.
    Twoje tricki aby się ukryć w necie są co najmniej śmieszne. Jeszcze
    żaden administrator dostając nakaz nie odmówił ujawnienia danych usera.
    Anonimowy to jesteś dla cywili (pisałem Ci wcześniej ale nie
    zrozumiałeś) choć i tego nie byłbym taki pewien.

    To tylko kwestia powodów.

    To co wypisujesz na grupie jest żałosne i nie ma sensu głowy sobie
    takimi duperelami zajmować. Co najwyżej uśmiać się można z twojej
    nieudolności i prowokować do pisania tych wypocin.

    Wystarczy jednak, że ktoś życzliwy Ci mały donosik zaserwuje (masz wielu
    fanów), że materiały pedofilskie rozpowszechniasz lub przechowujesz w
    znacznych ilościach na HDD i zmienia się klimat.

    Nawet wyczesani kolesie na których się powołujesz nie pomogą.
    Co najwyżej 48h na dołku zaliczą.

    Teraz dotarło?

    --
    I wszystko jasne :)