  • Data: 2008-11-01 19:42:54
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 01 Nov 2008 15:45:55 +0100, Arek napisał(a):

    > Nie jest.
    > By ten adres został przydzielony musi zostać podjęta konkretna akcja z
    > Twojej strony.

    No i? Zwykle korzystanie z czegos wymaga podjecia konkretnej akcji -
    jezdzenie ulicami, chodzenie chodnikiem, spacer po parku miejskim.

    > A Ty nie masz do niej prawa.

    A jakie prawo zabrania polaczenia z publicznym AP? Bo pierwsze slysze...

    > Nie. Niekorzystne.

    No to podaj sygnatury i pozamiatane.

    > Bo tak to można się do usranej przerzucać - ja mam rację, nie to ja mam
    > rację.

    Ustawodawca uwaza, ze nie masz:
    "Art. 224. § 1. Samoistny posiadacz w dobrej wierze nie jest obowiązany do
    wynagrodzenia za korzystanie z rzeczy i nie jest odpowiedzialny ani za jej
    zużycie, ani za jej pogorszenie lub utratę. Nabywa własność pożytków
    naturalnych, które zostały od rzeczy odłączone w czasie jego posiadania,
    oraz zachowuje pobrane pożytki cywilne, jeżeli stały się w tym czasie
    wymagalne."

    > To jak?
    > Czy też pękasz bo wiesz, że tej racji nie masz i że przegrasz w sądzie?

    Szkoda czasu na udowadnianie rzeczy oczywistych.