  • Data: 2008-11-01 19:59:06
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "armar" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gehkm1$634$1@node2.news.atman.pl...

    > OK - załóżmy, że zapłacę.
    > Tylko komu mam zapłacić?
    Marianowi- to on tą usługą ci świadczył.
    > Dostawcy Mariana, który w umowie z Marianem
    A skąd ty wiesz kto jest dostawcą Mariana?
    > wyraźnie zaznaczył w umowie, że Marianowi
    Czytałeś jego umowę?
    > nie wolno odsprzedawać dostępu?
    W niektórych umowach pisze że wolno.
    > A może Marianowi, który nie założył działalności
    > gospodarczej "udostępnianie darmowego internetu"?
    A skąd wiesz że nie ma działalności?

    > Pytanie jednak jest inne - na jakiej podstawie
    > Marian ma PRAWO domagać się zapłaty?
    Na podstawie tego że korzystałeś z jego internetu. Pomimo że prosił cię abyś
    zaprzestał dy dalej to robiłeś. ja cię poprosił to mogłeś już wiedzieć że
    jednak nie z hotspotem się łączysz i nikt ci takiej darowizny nie funduje.

    --
    Pawełj