    From: "Newscheck" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy szpital ma racje? (b.dlugie, ale prosze przeczytac)
    Date: Tue, 4 Jul 2006 23:04:21 +0200

    Witam

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:e8eejv$rvl$1@inews.gazeta.pl...
    > Monika Wiśniewska <w...@s...nsm.pl> napisał(a):
    >
    > Nie rozumiem tego, przecież używasz wielkich liter, więc co za problem?
    > Dlaczego nie możesz się postarać?

    > Chyba nie ma za dużych szans na to, aby ozdrowiał? W zasdzie nie ma prawie
    > żadnych szans. Wiec tylko zajmuje miejsce w szpitalu i marnuje pieniądze.

    > Więc co za problem? A może tata przeszkadza w domu i chcą go oddac do
    > szpitala? Niech syn się zaopiekuje tatą.
    >

    > A po co marnować pieniądze podatników (m.in. moje) na pacjenta bez szans?
    > BTW: tutaj użyłaś wielkich liter, więc o co chodzi?

    Nie bede sie odnosil do postu, w ktorym Twoj przedmowca mial racje zas
    ojciec znajomego swoje prawa, jako czlowiek ktory pracowal przez cale zycie
    na to aby byc godnie traktowany na starosc. Ma do tego konstytucyjne prawo.

    A teraz do Ciebie gnido slow kilka: Tak sie sklada, iz osoba ta, o ktorej
    myslisz, ze za nia placisz jest takze podatnikiem - tak od formalnej strony.
    Jesli chodzi o nieformalny czynnik, staraj sie uwazac, aby takie
    stwierdzenia nie padaly w obecnosci osob, ktore moga byc w jakis sposob,
    emocjonalnie zwiazane - to odnosnie Twojego zdrowia

    Tez jestem podatnikiem i nie mam nic przeciwko temu aby temu choremu
    czlowiekowi pomoc. A ty pomozesz, czy Ci sie to podoba czy nie

    (-) Newscheck