  • Data: 2006-07-05 08:19:50
    Temat: Re: czy szpital ma racje? (b.dlugie, ale prosze przeczytac)
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie bój się, potrafię się o siebie zatroszczyć.

    Teraz wesolo merdasz ogonem i poszczekujesz sobie z animuszem, a ja ci
    powiem, ze zycie lubi platac takim "pewniaczkom" figle. Ktos juz zanotowal
    sobie te twoje slowa na temat umierajacego czlowieka. Na twoim miejscu
    szykowalbym dwa razy takie zabezpieczenie, jakie masz dotychczas, a i to
    moze nie wystarczyc, bo sa stworzenia na tym swiecie, ktorych determinacji w
    niszczeniu zycia "pewniaczka" nie znasz, nie spodziewasz sie, nie umiesz
    ocenic. Zla energia zawsze w koncu wraca - i goraco ci zycze, zeby wrocila
    po dziesieciokroc. Pewnego dnia, glodny i brudny zaczniesz wolac o pomoc, a
    wtedy zobaczysz, jak duzo bedzie cie kosztowac przyjecie tej pomocy, ze
    swiadomoscia ze sam jej odmawiales. No chyba ze pozostaniesz moralna gnida -
    ale wtedy nikt ci pomocy nie udzieli i zdechniesz w rynsztoku, jak szczur.

    Bez pozdrowien, jestem zbulwersowany tym co przeczytalem. Takich komentarzy
    nawet tu - nie widzialem chyba jeszcze nigdy...

    Tiger