eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...? › Re: czy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy serwis ma obowiązek zwracać wadliwe części...?
    Date: Thu, 14 Jun 2007 06:19:27 +0000 (UTC)
    Organization: Onet.pl
    Lines: 8
    Message-ID: <f4qmlf$pbb$2@news.onet.pl>
    References: <f4ppeh$jom$1@inews.gazeta.pl> <f4prdl$2a5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: lin.kompas.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1181801967 25963 212.182.100.138 (14 Jun 2007 06:19:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jun 2007 06:19:27 +0000 (UTC)
    X-Sender: 6z+KvBdARiBJWE0i4MP8Rw==
    User-Agent: pan 0.119 (Karma Hunters)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:467011
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 14 Jun 2007 00:29:52 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Rzecz wymontowana z aparatu klienta stanowi własność klienta. Bez jego
    > zgody wyrzucić tego nie powinieneś. Większość serwisów zwraca zepsute
    > elementy, albo pyta klienta, czy sobie tego życzy. Poza wyjątkami, gdy
    > prawo przewiduje utylizację (załóżmy akumulatory)

    ... i z wyjątkiem napraw gwarancyjnych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1