    From: "gargamel" <s...@d...na>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy podlegam pod polskie prawo?
    Date: Thu, 6 Nov 2008 11:11:48 +0100
    Sender: B...@p...centertel.pl

    Użytkownik ""|<ońrad"" napisał:
    >> daj linka do bloga to poczytam:O)
    > caly czas jest w stopce
    ok, czytam i widzę takie dziwa:

    "Do Rwandy jadę jako wolontariusz. Nie będą to ani długie wakacje pod
    afrykańskim słońcem (już nawet pomijając fakt, że większość mojego pobytu
    przypadnie na okres pory deszczowej), ani nie będzie to stricte praca
    zarobkowa. Będzie to praca, tyle że bez wynagrodzenia."
    -skoro nie płacą ci za pracę top skad masz pieniadze na wyjazd i przyjazd do
    aryki? skąd masz pioeniadze na jedzenie, internet i takie tam?

    > wiesz... cejrowski jest rasistą i swoje telewizyjne (i inne) opowiesci
    > nagina, by pokazac jaki czarny lud jest tepy i jak pomaganie mu jest
    > nieefektowne. uwzalbym z opieraniem swoich opinii na tym co mowi ów cowboy

    bzdury pioszesz, każdy jest rasistą, nawet cio dzicy tutsi i hutu, a
    cejrowski ma wzięcie napewno nie dlatego że nagina, dajac ci perzykład
    cejrowskiego chciałem ci powiedzieć że w przypadku dzikich koczowniczych
    plemion nauka pisania i czytania jest zbędna i niepotrzebna, bo oni żeby
    przeżyć muszą zdobyć ogromną wiedzę i umiejętności od swego plemiona której
    biali nie posiadają:O)

    > tu masz dyrdymaly cejrowskiego na temat afryki
    > http://konradjestwrwandzie.wordpress.com/2008/09/18/
    cejrowski-klamie-2/

    z tego artykułu wnioskuję ze to ty bardziej kłąmiesz niż ten cejrowski:O(