  • Data: 2004-05-19 07:59:11
    Temat: Re: czy musze placic za ochrone na osiedlu
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    u mnie jest okolo 100 mieszkan w 3 budynkach oraz okolo 20 domow szeregowych
    wszystko na terenie ogrodzonym z zielenia itp.. Ochrona obejmuje caly teren,
    utrzymanie kamer itp, straznicy maja swoja budnke przy wjezdzie, zajmuja sie
    informowaniem mieszkancow o tym i owym, odbieraniem za nich przesylek
    pocztowych itp (na zyczenie).. Ochorna parkingow i garazy. Place około 30zl
    miesiecznie i jestem bardzo zadowolony.