  • 1. Data: 2004-05-18 20:08:56
    Temat: czy musze placic za ochrone na osiedlu
    Od: "marcin" <m...@N...swt-controls.com>

    Witam,
    Przejde odrazu do rzeczy,
    Na ostanim spotkaniu lokatorow decyzja wiekszosci glosow zostalem _zmuszony_
    do placenia za ochrone osiedla (50zl miesiecznie).
    Czy decyzja wiekszosci (w tym wypadku 60%) ma jakies prawne uzasadnienie?
    (Glosowanie bylo calkowicie chaotyczne - podpis - osoby nieobecne sie nie
    licza)

    W zarzadzie dowiedzialem sie, ze nie moge zrezygnowac z placenia, poniewaz
    taka jest decyzja wiekszosci.
    Oplata nie jest wliczona w czyns. Jest to dodatkowa oplata.

    Czy macie jakies doswiadczenia w tym temacie?
    Dzieki za kazde info.
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2004-05-18 20:10:52
    Temat: Re: czy musze placic za ochrone na osiedlu
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    marcin wrote:
    > Dzieki za kazde info.

    jakie to mieszkanie? spółdzielnia? wspólnota?

    KH

  • 3. Data: 2004-05-18 20:16:49
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Użytkownik marcin napisał:

    > Przejde odrazu do rzeczy,
    > Na ostanim spotkaniu lokatorow decyzja wiekszosci glosow zostalem _zmuszony_
    > do placenia za ochrone osiedla (50zl miesiecznie).

    Jak Ci okoliczna młodzież wyczyści mieszkanie i wyniesie
    wyrąbiste kino domowe za które masz jeszcze 30 rat
    do spłaty do sam zaniesiesz nie 50 ale stówę na ochronę.

    U mnie na osiedlu mieszka zawodnik, który nie godzi się
    na zamknięcie furtki i przywiązuje ją łańcuchem do płotu
    w pozycji "otwarta". Od paru miesięcy z nim walczymy....
    Może dać Ci namiar na faceta?

    Ręce opadają jak się czyta takie posty....

    --
    oo00oo00oo Kuba
    jakub [at] Kowalczuk [dot] net

  • 4. Data: 2004-05-18 20:20:26
    Od: "marcin" <m...@N...swt-controls.com>

    kam wrote:

    > jakie to mieszkanie? spółdzielnia? wspólnota?

    Meszkanie wlasnosciowe - wspolnota.

    marcin

  • 5. Data: 2004-05-18 20:24:49
    Od: "marcin" <m...@N...swt-controls.com>

    Kuba wrote:
> [...]
    > w pozycji "otwarta". Od paru miesięcy z nim walczymy....
    > Może dać Ci namiar na faceta?
    >
    > Ręce opadają jak się czyta takie posty....
    Nie wiem czy rece opadaja.
    Ochrona jest po prostu niekompetentna i w ogole nie bedzie sobie zdawac co
    dzieje sie u mnie (na piatym pietrze) sie dzieje jak ktos bedzie wynosic
    moje kino domowe. Jeden gosc ktory chroni w ten sposob blok z 200
    mieszkaniami i chodzi tylko kolo klatek nie ma zadnego wplywu na to czy ktos
    mi wyniesie cokolwiek (co jest ubezpieczone) z mojego mieszkania.

    Rece opadaja jak czyta sie takie odpowiedzi.

    Marcin

  • 6. Data: 2004-05-18 20:59:16
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    m...@N...swt-controls.com news:c8dqhh$gpv$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Na ostanim spotkaniu lokatorow decyzja wiekszosci glosow zostalem
    > _zmuszony_ do placenia za ochrone osiedla (50zl miesiecznie)

    Tak jak napisal Zbisa - ILE ??!!!

    PRzeciez za taka kasa te mozcie wynajac oddzil wojska i dwa transportery
    opncerzone do pilnowania osiedla

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 7. Data: 2004-05-18 21:01:59
    Od: "zbisa" <zbisa@SPAM_FUJzr.ita.pwr.wroc.pl>

    > Jeden gosc ktory chroni w ten sposob blok z 200
    > mieszkaniami i

    zaraz, zaraz - czegos nie rozumiem: 200 mieszkan x 50zł/miesiac = 10.000 zł
    miesiecznie na ochrone jednego bloku???
    Ile miesiecznie wasza wspolnota placi za ochrone bloku? Rozmawiales z
    zarzadem wspolnoty?
    pozdrawiam! zbisa

  • 8. Data: 2004-05-18 21:02:36
    Od: "marcin" <m...@N...swt-controls.com>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:
    > m...@N...swt-controls.com news:c8dqhh$gpv$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Tak jak napisal Zbisa - ILE ??!!!
    >
    > PRzeciez za taka kasa te mozcie wynajac oddzil wojska i dwa
    > transportery opncerzone do pilnowania osiedla
    he he
    Wlasnie dlatego sie pytam.

    pozdrawiam
    marcin

  • 9. Data: 2004-05-18 21:03:25
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "marcin" <m...@N...swt-controls.com> napisał w wiadomości

    > Meszkanie wlasnosciowe - wspolnota.

    Zatem wspólnota w glosowaniu podjela uchwale. 50% czyni we wspólnocie prawo.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 10. Data: 2004-05-18 21:05:58
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c8drf8$l4h$1@atlantis.news.tpi.pl>, marcin wrote:

    > Nie wiem czy rece opadaja.
    > Ochrona jest po prostu niekompetentna

    To czemu nie postulujesz zmiany ochrony zamiast jej likwidacji?

    A tu masz wszystko na temat podejmowania decyzji we wspólnocie (m.in.
    jak zaskarżyć decyzję wspólnoty):
    http://www.hetman.com.pl/wiedza/dok22.htm

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej