    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy można tak zrobić gliny w konia?
    Date: Mon, 15 Nov 2010 00:17:33 +0100

    Dnia 2010-11-14 23:47, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > To jest dupa, a nie policjant.

    Wszystko zależy czy chcieli sprawdzić czy może "przypierdolić".

    > Nazwisko się wpisuje wg oświadczenia. Jak się potem okaę, ze badany się
    > inaczej nazywa, to się sprostuje, przy okazji dajac mu mandat za
    > wprowadzenie w błąd.

    To jest teoria.
    A w praktyce czekali i nudzili się dwadzieścia minut aż mąż
    kobiecie przywiózł dokumenty i po spisaniu dziarsko przystąpili
    do sprawdzania trzeźwości. :-)

    > A od kiedy nakaz daje prawo do wyważania drzwi? Decyzję od kilku lat
    > podejmuje policjant dowodzący akcją. Wczesniej jego przełożony, ale
    > póxniej wychodziły chocki, że nie zawsze do końca znał sytuację.

    Ale baz nakazu rewizji czy zatrzymania nie widzę podstawy
    do wyważenia, ale jak rozumiem wedle dobrych komunistycznych
    wzorców jak uzna że warto to mu wolno. :-)

    Każdy adwokat to podważy w sądzie.