  • Data: 2003-12-05 12:55:33
    Temat: Re: czy mozna brac definicje z innej ustawy jak jest wygodnie?
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > dobrze, czyli dzis jade i skladam wniosek

    to naqjważniejsze !

    > kurcze, czyli na pierwsze odwolanie miesiac, na drugie miesiac...
    > to juz moge w wojsku byc ;-)

    to by naprawde strzał. Po prostu nie wiem.

    > jaki papierek? jezeli piszesz o przeniesieniu to juz mi powiedzieli
    > ze nic z tego

    Dobra, ale niech ci to napiszą. Od decyzji odmownej (wszystko jedno jak się
    będzie nazywała i czy będzie w stylu "nie przenosi się" czy "odmawia sie"
    czy 'wniosek jest bezssadny" obojętnie ! Musza Ci dać to na piśmie !!! Od
    każdej takiej decyzji przysługuje środek odwoławczy i w tym co dostaniesz
    będzie konkretnie napisane do kogo się możesz odwołać i w jakim terminie. Na
    bank bedzie to ten sam organ odwoławczy co przy odroczeniu. Na bank bedzie
    możliwość odwołania. I w tym odowłaniu piszesz, że jestś absolwentem ,i ,ze
    decyzja zostąła podjęta z narzuszeniem prawa itd. Nie jestem znawcą armii więc
    nie znam się jaka decyzja nosi jaką nazwę i jakie sa terminy. Wiem jednak, że
    na gebę to będziesz załatwiał do końca roku i potem minie termin i wtedy juz
    nigdzie się nie odwołasz. par. 3 Rozporżadzenia - 3) korzystających z
    odroczenia zasadniczej służby wojskowej (skoro studiowałes to byłeś odroczony
    tak ?) lub przeszkolenia wojskowego - przenosi się do rezerwy po złożeniu przez
    nich wniosku w sprawie przeniesienia do rezerwy i uchylenia decyzji o
    odroczeniu.

    Jeżeli nie złożysz wniosku to nikt Cie nie przeniesie !

    Powodzenia i daj znać co i jak

    Paweł