  • Data: 2003-12-05 14:57:50
    Temat: Re: czy mozna brac definicje z innej ustawy jak jest wygodnie?
    Od: "Sierp" <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Van Tommy" <t...@p...com> napisał w wiadomości
    news:bqq0c6$ild$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Definicja z ustawy o powszechnym obowiązku jest wystarczająco jasna
    > i - moim
    > zdaniem - brak jest podstaw, by odwoływać się do przepisów ustawy o
    > szkolnictwie wyższym.

    moim zdaniem tez ;-)

    > Ustawa o szkolnictwie wyższym w art.
    > 149 wskazuje na dyplom, którym przecież absolwent w rozumieniu u.o p.o.o.
    > wcale nie musi się legitymować (bo np. ostatni rok nauki ukończył, ale
    > egzaminu magisterskiego z jakiegoś powodu nie złożył). Jak mniemam,
    > wojskowi
    > prawnicy nie dostrezgli tej subtelnej różnicy między dwiema nieco
    > odbiegającymi od siebie definicjami i oto powstał problem (który de iure
    > powstać nie powinien).

    albo nie zauwazyli art.3 ustawy nowelizujacej ktora mowi o tym ze
    to nie wchodzi w zycie od razu ad hoc ale tylko dla nowych studentow.
    Dluzsze perypetie w WKU opisalem w drugim poscie

    > Co do pytania o tryb postępowania z WKU muszę się przyznać do
    > bezradności
    > jako szczęśliwy posiadacz bardzo niskiej kategorii oraz starzec
    > uniknąłem
    > bliższych kontaktów z tą szacowną instytucją.

    no ja nie chcialem sobie niczego zalatwiac (bynajmniej nie twierdze
    ze Ty zalatwiales, pisze jak to teraz bywa..) wiec dostalem kat. A
    Wiedzialem ze jakos sie ulozy, zreszta w tamtym okresie bylem
    zdania ze "najwyzej pojde". Teraz mam prace i stracic jej specjalnie
    nie chce, bo jest po prostu fajna :-)
    Dzieki za pomoc

    Mariusz