  • Data: 2003-12-05 16:34:08
    Temat: Re: czy mozna brac definicje z innej ustawy jak jest wygodnie?
    Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 5 Dec 2003 15:57:50 +0100
    "Sierp" <N...@s...netwytnijcalosc> naskrobał(a):

    > moim zdaniem tez ;-)

    jeszcze tylko dodam
    najlepsze ze najpierw w sekcji poboru pytam
    JA "dlaczego nie zostane przeniesiony?"
    WKU "jak to dlaczego? bo nie jest pan absolwentem"
    J "jak to nie?"
    W "rozporzadzenie jest bardzo jasne i oczywiste - musi miec pan dyplom"
    J "ale przeciez w rozporzadzeniu nic nie ma na ten temat"
    W "yyy... no ale ustawa o obronie mowi ze trzeba miec. Jest bardzo jasna"
    J "ale art. 3 ustawy nowelizujacej przeciez mowi ze to sie tyczy tylko
    nowych absolwentow"
    W "prosze pana, ustawa jest bardzo jasna!"

    i siup, koniec rozmowy...
    oni patrza na tekst jednolity, w ogole nie analizujac co czytaja,
    a art. 3 do pana majora, pana kapitana i pani w wku w ogole nie
    przemawia, po prostu dla nich nie istnieje.
    mysle ze mieliby mniej klopotu gdyby mnie przeniesli, teraz to juz
    pojdzie wyzej.
    W sumie to chyba zainteresuje sprawa pana Janusza Weiss'a - on lubi
    takie sprawy ;-)

    Mariusz

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq