  • Data: 2003-12-05 12:34:56
    Temat: Re: czy mozna brac definicje z innej ustawy jak jest wygodnie?
    Od: "Sierp" <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:53c4.00001093.3fd079aa@newsgate.onet.pl...
    > dopiero teraz zobaczyłem, że to odwołanie dotyczy odroczenia
    > (przynajmniej ten
    > art., pewnie przy przeniesieniu do rezerwy jest tak samo, ale zły przepis
    > wskazałem).

    szkoda ;)

    > Skąd wiesz, że Cię nie przenieśli ?, zreszta mają czas do 31.
    > grudnia.

    nie przeniosa - to mi powiedzieli
    jak pisalem - zlozyli zapytanie prawne (wczesniej) do dep.prawnego
    wojsk ladowych wojska polskiego i tam im napisali ze na podstawie
    ustawy o szkolnictwie wyzszym stwierdzaja ze przenosic maja
    tylko tych ktorzy maja dyplom

    > Jeżeli złożyłeś wniosek (jest taki wymóg) to powinni dac Ci na piśmie.

    jeszcze nie zlozylem

    > Armia wszystko daje na piśmie. Nie mając żadnej decyzji
    > (wszystko jedno jak się
    > to nazywa) nie masz się od czego odwołać. Jeżeli nie dają na piśm z
    > urzędu, to
    > karz sobie dać. Musi być hjakiś glejt, albo odmowa wydania jeżeli
    > może on byc tylko "pozytywny".

    dobrze, czyli dzis jade i skladam wniosek

    > nie wiem. Pewnie z 30 dni, ale tylko strzelam :)

    kurcze, czyli na pierwsze odwolanie miesiac, na drugie miesiac...
    to juz moge w wojsku byc ;-)

    > Lepiej się go spytaj, kiedy dostaniesz odpowiedni papierek, albo wpis do
    > książeczki.

    jaki papierek? jezeli piszesz o przeniesieniu to juz mi powiedzieli
    ze nic z tego

    Mariusz