  • Data: 2004-04-13 01:58:40
    Temat: Re: czy mieli prawo zabrać ??
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c5et3e$j4$1@news.onet.pl...

    > ale mowa jest o pieszym, a nie o kierowcy

    Ha, ha dziwi mnie tylko jedno.... Jak byście nie zauważyli, pierwszy
    samochód zdążył wyhamować przed pieszym, czyli nie wtargnął on na tą jezdnię
    2 metry przed samochodem. Tylko zrobił to w takiej odległości, że samochód
    jednak zdążył wyhamować. Wszyscy "rzucili" się na pijanego, natomiast nikt
    nie "rzucił" się na kierowcę, który jechał z tyłu, że nie zachował
    bezpiecznej odległości! Jeśli samochód z przodu zdołał się zatrzymać, to
    samo powinien zrobić ten z tyłu... jeśli tego nie zrobił, może to właśnie
    temu kierowcy powinno się zabrać prawko, wlepić mandat i profilaktycznie
    skierować na testy zdrowotne, np. sprawdzić refleks.
    Bynajmniej nie pochwalam picia i łażenia najeb**** jak przecinak po
    ulicach, ale to, że znaleźliście TYLKO jednego winnego świadczy o tym, że
    kierowcy to szowinistyczne świnie, które
    uważają, że są na drodze "świętymi krowami", że tylko im wolno łamać
    przepisy, nie zachowywać należytej ostrożności, jezdzić z dozwoloną
    prędkością x2 i ogólnie uważają, że drogi są tylko dla nich. A jeśli coś się
    stanie to nigdy nie są winni oni, tylko piesi i cykliści :))

    Radzę się nad tym zastanowić....

    pozdrawiam,

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski