  • Data: 2004-04-13 05:46:07
    Temat: Re: czy mieli prawo zabrać ??
    Od: "łysy" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Więc teraz to się nazywa przestępstwo umyślne ?? a jeszcze pare lat temu
    było to nie umyślne ?? i chyba jak pamientam wykroczenie.....
    Dla mnie nadal jest to naciąganie czegoś ....
    Więc teraz chodzi o to zeby wszystkich powsadzać i im dowalić za nawet
    najmniejsze przewinienie, tak jak pare dni temu było o rowerzyście którego
    chcą zamknąć na rok do wiezienia za to ze wracał rowerem do domu.
    Dla mnie jest to śmieszne.....